7 december 2010

Vad hände?


Ingenting har skrivits här på bloggen på väldigt länge. Hela november bara försvann trots mina goda föresatser. Vad har hänt? Ingenting dramatiskt faktiskt. Jag har helt enkelt inte haft tid att underhålla den. Ni som läser min blogg vet att jag aldrig skriver om mina intetsägande vardagsrutiner så därför bidde det ingenting alls. Nu har jag en hägrande semester i sikte men återkommer till bloggen efter juldagarna.

Här, långt borta från den mentala istiden, kommer jag att befinna mig i drygt två veckor:



Hoppas att ni får en riktigt skön jul och inte blir för insnöade!

Kram
Havanna

5 kommentarer:

Bengt sa...

God jul du också! ... när du nu klokt nog lämnar från vårt charmiga klimat för ett tag. Bättre fly än illa skotta! Bör nog snarare vara skottaT, för att i alla fall i Stockholms innerstad verkar det på sina håll bli en repris på förra säsongens snösvängsfars.

Ulrika D sa...

Vart ska Du??? Vi åker 14 dagar till Lanzarote den 23/12. Var rädd om Dig & Hälsa. KRAMAR Ulrika & Peter

Havanna sa...

Ja, det känns skönt att slippa en del av den här vintern. Jag ska som sista svensk åka till Thailand för första gången. Ett land som aldrig riktigt har lockat mig förut. Delvis beroende på just den stora mängden svenska turister. Men nu ska jag testa det också. Ha en bra jul! Hälsa maken, Ulrika. Jag hör av mig efter Nyår.

Antonia sa...

God jul ska du ha på värmen. Du är inte den sista svensken som åker till Thailand. Jag har inte heller varit där och inte heller troligt att åker dit. Å andra sidan är jag inte heller svensk. :)
Önskar dig mycket gott och ha det skönt.

Ulrika D sa...

Vi har inte heller varit där - och har ännu ingen längtan att resa dit. Var rädd om Dig!!!