12 april 2010

Smal, smalare, smalast


Förlora allt kroppsfett på bara 2 veckor! Med det nya superpillret går du inte bara ner i vikt, du bokstavligen smälter bort! Ät så mycket du vill utan problem. Ett toalettbesök senare har ALLT kommit ut. Nu behöver du inte längre irritera dig på kläder som fastnar halvvägs i valkarna eller byxor som inte går att knäppa på grund av allt magfett. Efter bara 2 veckor kan du hälla på dig kläderna! Det är helt fantastiskt! Du får ben som sugrör och överarmar som tändstickor, helt enkelt den kropp du alltid drömt om.
Några tips för bästa resultat:
  • Tänk på att inte ha för stor frisyr eller upptuperat hår då huvudet dessvärre inte går att banta bort. Du kommer dock att tappa nästan allt hår så det blir nödvändigtvis inte ett problem.
  • Försök också att undvika stora folksamlingar där du måste trängas eftersom dina ben och armar lätt bryts av som kvistar vid minsta beröring.
  • Tänk dessutom på att vara försiktig vid kontakt med barn då knän och armbågar sticker ut som sylvassa vapen som barn lätt kan skada sig på.

Biverkningar såsom njursvikt, hjärtfel och plötslig död kan förekomma.

5 kommentarer:

Hebbla sa...

Var kan man köpa det "mirakelpillret?"

Terese sa...

Tänk vilka förutsättningar vi har i dagens samhälle...

Annica sa...

hihihihi!

Camelia sa...

Denna bantningshets!Vill någon titta på mina valkar så varsågod, skyll er själva..Jag tycker att man ska njuta av god mat o dryck så länge vi mår bra utav det.Skit i vad andra tycker för det är ju det det handlar om, att andra ska bli imponerade av våra smala beniga kroppar!! Jag tänker iallafall inte gömma mig i vassen i sommar trots ett par kilo för mycket på kroppen..

Havanna sa...

Jag förstår att man inte vill vara tjock. Det är dessutom inte hälsosamt. Men varför vill folk (läs kvinnor) vara så magra och beniga? Nej, inte tycker jag att du ska gömma dig i vassen, Camelia. Där simmar bara de fula fiskarna.