8 juni 2010

Gästbloggare: Carolina Gynning


KÄRA LÄSARE. JAG ÄÄÄLSKAR ER! IDA SKA JAG FIXA HÅRET. LÅNGT ELER KORT? MÖRKT ELLER JUST? JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG. VAD TYCKER NI? NU PÅ SOMMAREN KÄNNS DET JU FRÄSHT MED JUST HÅR. JAG SKA KÖPA MINST 10 PAR GUUCISKOR. JAG BARA ÄÄÄLSKAR GUUCI! SÅ JÄVLA COLA! JAG TJÄNAR SÅ MYCKET PENGAR NU. LIVET ÄR FANTASTISKT! JAG ÄR SÅ JÄVLA BISI. JAG MÅLAR HELA DAGARNA. JÄTTESTORA TAVLOR MED MYCKET FÄRG. DET ÄR SÅ COOLT. ALLA VILL HA MINA TAVLOR. JAG JOBBAR NÄSTAN VARJE DAG I FÖRKVÄLL. NI MÅSTE TITTA!!! ALLA ÄR SÅ JÄVLA UNDERBARA. JAG ÄLSKAR DOM. DE BETALAR JÄTTEBRA. TUR ATT DE SPARKADE UT HON DEN GAMLA MED DET RÖDA HÅRET. DET ÄR JU MYCKET FRÄSHARE MED UNGA O VACKRA MÄNNISKOR. JAG SKA SNART ÅKA TILL BALI. NI MÅSTE ÅKA DIT. SÅ COOLT! SKA BO PÅ VÄRDENS LYXHOTEL. TJOHO! LOVAR ATT LÄGGA UT BILDER PÅ MIG I OLIKA COOLA OUTFITS. FÖRST SKA JAG BARA TATUERA IN EN FJÄRIL I PANNAN. MÅSTE BARA GÖRA DE. SÅ JÄVLA COOLT. JAG ÄÄÄLSKAR FJÄRILAR! GÖR INTE NI? JAG MÅSTE BARA SÄGA ATT LIVET ÄR SÅ FANSTATISKT. JAG ÄR KONSTNÄR, FÖRFATTARE, SUPERMODELL, HAR MIN EGEN PARFYM. NU VILL JAG BLI FILMSTJÄRNA. GÄRNA I EN STOR HOLLYWOODFILM. SEN SKA SKRIVA FLER BÖCKER. JAG VILL NOG GIFTA MIG OCKSÅ. VERKAR KUL MED BARN. MÅSTE HINNA TRÄNA NU. MAN VILL JU VA FIT I SOMMAR. SKA SPRINGA 10 MIL. SÅ HÄÄRLIGT! LOVE YOU! PUSS!

9 kommentarer:

Antonia sa...

Hahaha... Havanna, du är rolig och träffsäker.
Skrattade gott!

Unknown sa...

Våga visa ben! sommarens modetips från www.tobbs.se

Läs en blog med fashion & stil www.tobbs.se

Hebbla sa...

Hahaha....Carolina Gynning verkar inte ha några hämningar!

Hej sa...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha...instämmer med Antonia du är rolig och träffsäker.
Ha en bra dag!

Havanna sa...

Roligt att ni gillade Carolinas inlägg men usch så många stavfel. Det skär i hjärtat att se det på min blogg. Ha ha. Sanningen att säga gillar jag faktiskt Carolina. Hon har så otroligt mycket energi och framåtanda. Önskar att man hade lite mer av den varan själv.

Stella sa...

Riktigt kul! Carolina i ett nötskal. Gillar faktiskt också henne.

riesling sa...

Hahahaha!!
Kan bara hålla med alla tidigare - riktigt träffsäkert och mycket roligt! Hon är bra, Gynningskan ...

Anonym sa...

Kära Carolina, jag tycker att du kan flytta till Yttre Mongoliet och stanna där.

Doggystyle sa...

*skrattar så jag kissar på mig*