1 mars 2010

Avlyssnat II


Avlyssnat samtal mellan 3 unga tjejer på bussen.

X: Jag har försökt ringa ..... men hon svarar ju inte.
Y: Men Guuuuuud! Har du inte hört? Hon blev så full i lördags att hon låg på toaletten o spydde o sen tappa hon mobilen ner i spyorna i toan!
X: Fy fan! Vaaaaaa äckligt!
Z: Jaaaa, shit alltså.
Y: Jag vet. Värsta grejen.
X: Fan, jag va också skitfull. Jag spydde från balkongen o det hamnade på grannens balkong.
Z: Så jävla coolt!
X: Det va så jävla kallt också. Vi fick gå skitlänge. Fanns ju ingen buss eller tåg där vi var. Sen va den nån jävla äcklig gubbe som hängde efter oss.
Z: Så jävla äckligt!
X: Jag vet. Skitäcklig snubbe.
Z: Jag åker till Spanien imorgon. Kan inte bestämma hur mycket smink jag ska ta med.
X: Men där är det väl typ varmt.
Y: Ja, jag skulle bara ta med puder o lite andra grejer om jag va som du.
Z: Jag vet inte. Så jävla jobbigt!

Gu vaaaaaa skönt att inte va så jävla ung o puckad!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha! Håller verkligen med. Jätteskönt att inte vara ung o puckad.

Anonym sa...

Ha ha! Farligt att åka kollektivt. Man vet inte vem som lyssnar.

Anonym sa...

Unga tjejer är det mest puckade som finns.

Havanna sa...

Nåja, det finns som tur är unga smarta tjejer också. Det bör påpekas.

Mauritz sa...

Vilka blåsta brudar!Men de växer väl upp dom också förhoppningsvis..Det finns alldeles för många av deras typ,men givetvis smarta tjejer också.Dom skulle höra sig själva ha ha..

Anonym sa...

Man får aldrig glömma att man själv varit ung o korkad..

Havanna sa...

Nåja, man behöver väl inte nödvändigtvis vara korkad bara för att man är ung. Oerfaren möjligen. Det kan ju inte hjälpas.